Nowe spojrzenie

Ponad dwa lata temu firma Certigon, zajmująca się tworzeniem innowacyjnego oprogramowania dla przedsiębiorstw produkcyjnych, zwróciła się do naszej Agencji z prośbą o pomoc w przygotowaniu całej strategii działania – nie tylko marketingowej, ale też biznesowej. Zespół Certigon chciał od nowa spojrzeć na swój biznes, zmienić wygląd strony, a także odbiór marki przez swoich dotychczasowych klientów, jednocześnie zyskując nowych odbiorców. Nasza wspólna droga rozpoczęła się od warsztatów strategicznych, które miały na celu wypracowanie idealnej strategii marketingowej i biznesowej. Zespół Certigon poznał nasze spojrzenie na rozwój ich firmy, a nasza Agencja zrozumiała działanie całego biznesu, poznała grupę odbiorców, konkurencję i inne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Spójny projekt

Biorąc pod uwagę potrzeby firmy Certigon, udało nam się stworzyć spójną kreację marki. Logotyp, kolorystyka i inne aspekty wizualne miały stanowić wspólną całość, tak aby firma stanowiła jedność i była atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Stworzyliśmy przejrzyste wytyczne pod przygotowanie materiałów drukowanych, takich jak wizytówki pracowników, ulotki czy foldery firmowe. Przygotowana przez nas strona internetowa, również nawiązująca do stworzonych wcześniej materiałów, oddaje ducha firmy, przekazuje potencjalnemu klientowi szereg najważniejszych informacji dotyczących przedsiębiorstwa i zakresu jego działalności.