Krok po kroku

Gdy 4 lata temu rozpoczęliśmy współpracę z Z&K Manufaktura Złotnicza, był to niewielki zakład zajmujący się sprzedażą i naprawą biżuterii. Nasza wspólna praca pozwoliła całkowicie odmienić postrzeganie marki, która obecnie jest Manufakturą wyrobów złotniczych. Współpracę zaczęliśmy od przeprowadzenia warsztatów strategicznych, w celu opracowania całkowicie nowej wizji, misji oraz strategii działania firmy. Dla klienta ważna była też pełna zmiana wizerunku. Nasze doświadczenie z zakresu Design Thinking pozwoliło nam opracować nową wartość marki, dokonaliśmy analizy grupy docelowej, konkurencji rynkowej oraz zaczęliśmy pracę nad wizerunkiem.

Nowoczesność i prostota

Nowy wizerunek Manufaktury Złotniczej opracowaliśmy przy uwzględnieniu specyfiki danej branży oraz oczekiwań klienta. Prosta, czytelna forma, stonowana kolorystyka, dobór czcionki i stworzenie logotypu dało podstawę do dalszych projektów. Z&K to inicjały nazwisk właścicieli, wybitnych specjalistów z branży jubilerskiej, których wkład w rozwój firmy chcieliśmy szczególnie podkreślić, wykorzystując znaki w logo. Kompletną księgę identyfikacji wizualnej wykorzystaliśmy przy tworzeniu papieru firmowego, wizytówek, ulotek i banerów. Kolejnym krokiem było przygotowanie strategii marki oraz strategii komunikacji – nasze prace skupiły się na przygotowaniu strony oraz sklepu internetowego.