Branding z wykorzystaniem Design Thinking

Wyzwaniem pracy z poznańskim sklepem jubilerskim było przeformułowanie modelu biznesowego, które ostatecznie doprowadziło do stworzenia zupełnie nowej marki. Pracę zaczęliśmy od wizyty w sklepie, obserwacji codziennego funkcjonowania przedsiębiorstwa i dogłębnej analizy otoczenia firmy.

Przeprowadzony został warsztat Design Thinking, w trakcie którego zidentyfikowaliśmy najważniejsze przewagi konkurencyjne, oraz na jego podstawie została przygotowana identyfikacja wizualna, odzwierciedlająca cechy nowopowstającej marki.

Następnie bazując na efektach dotychczasowej pracy przygotowaliśmy wszystkie elementy graficzne(logo, logotyp, kolorystyka) oraz wzory akcydensów(wizytówki, papier firmowy, wzór prezentacji, ulotki) oraz layout strony internetowej i elementy reklamy zewnętrznej, Roll-up i bannery.

User Experience

Najważniejszą korzyścią wynikającą z naszej pracy, jest fakt iż w nowym modelu biznesowym klient może bez dodatkowych inwestycji pozyskiwać nowych klientów i świadczyć dla nich usługi (czyli więcej zarabiać). Jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami jest nwoa strona internetowa, powstała na podstawie wypracowanych w procesie Design Thinking rozwiązań.

Doświadczenie użytkownika odwiedzającego stronę Manufaktury Złotniczej od początku odgrywało kluczową rolę przy jej projektowaniu. Osoby szukające w sieci biżuterii najwyższej próby, w dobrej cenie, musiały zostać przywitane przez stronę, która będzie nie tylko przejrzysta i klarowna, ale też będzie przedsmakiem kontaktu z profesjonalnymi złotnikami.

zobacz więcej