KinderKraft

Tworząc projekty graficzne szczególną uwagę kładziemy na UX - USER EXPERIENCE, czyli tzw. doświadczenie użytkownika. UX najbardziej rzuca się w oczy w bardziej skomplikowanych projektach, jak np. layout strony internetowej, nieco mniej zauważalny jest przy np. projekcie wizytówek. Dzięki zachowaniu wysokiego komfortu informacyjnego oraz umiejętnemu skierowaniu uwagi klienta na elementy na których nam zależy często udaje się wielokrotnie zwiększać zyski płynące ze sprzedaży usług lub produktów przez stronę internetową a także poprawia się wizerunek marki.

Zasady UX stosujemy we wszystkich naszych projektach, począwszy od projektu loga, wizytówki i innych elementów identyfikacji wizualnej, przez banery i infografiki stosowane w social mediach, aż po layout'y stron i sklepów internetowych, czego doskonałym przykładem jest nowa strona KinderKraft.

Cook&Marshall

Wyzwaniem pracy z kancelarią Cook&Marshall było uchwycenie kontrastu pomiędzy z jednej strony poważnym i prestiżowym wizerunkiem a z drugiej otwartością i partnerskim podejściem cechującym wszystkie działania kancelarii. Wizją klienta było stworzenie prostego, dobrze zapadającego w pamięć znaku firmowego.

Stworzono pełną księgę identyfikacji wizualnej, logo, wizytówki, papier firmowy, wzór prezentacji, szablon wiadomości e-mail, zaś efekty pracy nad stroną możecie podziwiać na: http://cookandmarshall.pl/

Certigon

Firma Certigon oferuje bardzo zaawansowane systemy informatyczne. Wspólną pracę zaczęliśmy od wykonania strategii biznesowej, marketingowej i kompletnego brandingu.

Bazując na powyższych elementach, przygotowaliśmy komplet materiałów, czyli wizytówki, foldery i wzory prezentacji firmowych. Szczególnie dumni jesteśmy z folderów, których treść i wizerunek wypracowane zostały narzędziami Design Thinking (persony, mapy empatii klientów firmy Certigon).

Sorrir

Sorrir jest pierwszą w Polsce kawiarnią SuperFood. Byliśmy obecni przy narodzinach projektu i od początku pomagaliśmy kształtować wszystkie elementy wizerunkowo sprzedażowe. Stworzyliśmy księgę identyfikacji wizualnej oraz zajęliśmy się spójnością wizerunkową wnętrza i kolorystyki lokalu ze stroną internetową i social mediami.

Szczególnie dumni jesteśmy z rosnącej z każdym miesiącem efektywności konwersji podstron sprzedażowych oraz ogólnego wrażenia, jakie strona zostawia na odwiedzających ją osobach.

Vaka Cruise

Dla naszego najbardziej egzotycznego klienta z dalekich Wysp Cooka zaprojektowaliśmy zupełnie nowy layout strony internetowej wraz z innymi elementami grafiki komputerowej. Strona musiała łączyć styl i prestiż z wrażeniem dostępności i płynnością działania wraz z doskonałym UX.

Efekt powala na kolana, sprawdźcie sami.

zobacz więcej