Branża: dotacje unijne

Dla naszego partnera Innowia Sp. z o.o. z branży pozyskiwania funduszy europejskich przygotowaliśmy kampanię lead generation pod jedno z działań związanych z dofinansowaniem regionów polski wschodniej. Do pozyskiwania zainteresowanych firm wykorzystaliśmy Google Adwords, kampanię e-mailingową, spersonalizowane wiadomości LinkedIn InMail oraz specjalnie do tego przygotowany Landing Page.

Branża: sklepy rowerowe

Dla jednego z klientów prowadzącego sklep z rowerami -Rooweromania- i częściami rowerowymi oraz serwis rowerowy przeprowadziliśmy kampanię mającą na celu zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorstwa w Poznaniu i przede wszystkim w dzielnicy. Celem było zaprezentowanie możliwości serwisu oraz szerokiego wyboru dostępnych rowerów.

Do kampanii wykorzystaliśmy FB Ads i możliwość precyzyjnego targetowania reklamy na konkretny obszar zorientowany wokół fizycznej lokalizacji sklepu.

Branża: doradztwo biznesowe

Dla naszego partnera -Greenhat- przeprowadziliśmy kampanię generowania leadów pod usługę audytu wzorniczego. Kampania targetowania była na Polskę Wschodnią, głównie duże firmy produkcyjne.

Do kampanii wykorzystaliśmy specjalnie przygotowany landing page, e-mailing, Linkedin Ads i Google Adwords.

Branża: czasopismo biznesowe

We współpracy z -Forum Media SA- przygotowaliśmy kampanię e-mail marketingową, mającą na celu sprzedaż półrocznej prenumeraty branżowych magazynów. W ramach kampanii korzystając z metod Design Thinking opracowaliśmy personę klienta, a następnie dobraliśmy odpowiednią grupę docelową i korzystając z oprogramowania Infusionsoft przeprowadziliśmy wysyłkę mail, która uzyskała 12% OR i 2% CTR.

Konferencja PMI Poland

Jako wieloletni partner -PMI Polska- zostaliśmy poproszeni o pomoc przy promocji II ogólnopolskiej konferencji dotyczącej zarządzania projektami. Celem było zebranie 300 osób, chętnych na przyjazd do Poznania, aktywny udział i opłacenie miejsca na specjalnie przygotowanej sali UAM w Poznaniu.

Do przeprowadzenia kampanii wykorzystaliśmy narzędzie FB Audience Insights i wykorzystując listę maili osób obecnych na spotkaniach PMI w całej polsce wraz z funkcją lookalike audience i specjalnie przygotowaną do tego celu infografikę uzyskaliśmy zaplanowaną ilość uczestników.