Lead generation w branży dotacji UE

Innowia Sp. z o.o. to firma zajmująca się pozyskiwaniem funduszy europejskich, dla której przygotowaliśmy pełną kampanię Lead Generation, skupiając się na działaniach związanych z dofinansowaniem regionów Polski Wschodniej. Praca naszej Agencji miała na celu dotarcie do zainteresowanych firm. Aby zrealizować przyjęty plan, wykorzystaliśmy między innymi narzędzie Google AdWords. Duże znaczenie miała też kampania e-mailowa oraz spersonalizowane wiadomości LinkedIn InMail. Przygotowaliśmy także skuteczną stronę docelową, czyli Landing Page.

Social Media Marketign dla sieci sklepów sportowych

Dla klienta naszej Agencji, prowadzącego sklep z rowerami i częściami rowerowymi oraz serwis rowerowy - Rooweromania, przeprowadziliśmy szeroką kampanię, której celem było zwiększenie rozpoznawalności przedsiębiorstwa na lokalnym rynku. Nasze działania miały zaprezentować potencjalnym klientom możliwości serwisu oraz szeroką ofertę dostępnych w sklepie rowerów i części. Kampania opierała się na wykorzystaniu Facebooka, a dokładniej narzędzie, jakim jest Manager Reklam, które pozwoliło nam na precyzyjne targetowanie reklamy na konkretny obszar, również ten zorientowany wokół fizycznej lokalizacji sklepu – Poznań, Naramowice.

Lead Generation w branży doradztwa wzorniczego

Dla naszego partnera biznesowego, firmy Greenhat przeprowadziliśmy szeroko zakrojoną kampanię generowania leadów pod usługę audytu wzorniczego. Nasza kampania skierowana była przede wszystkim do dużych firm produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce Wschodniej. Działania marketingu online opierały się na przygotowaniu Landing Page, a także profesjonalnego e-mailingu. Podczas prac marketingowych wykorzystaliśmy takie narzędzia jak LinkedIn Ads i Google AdWords.

E-mail marketing dla firmy z branży wydawniczej

Forum Media SA, firma z branży wydawniczej, zgłosiła się do naszej Agencji z prośbą o przygotowanie profesjonalnej kampanii marketingowej online. W ramach naszego działania, korzystając z metod Design Thinking, opracowaliśmy personę klienta – potencjalnego odbiorcę oferty firmy, a następnie dobraliśmy odpowiednią grupę docelową. W następnym kroku, korzystając z oprogramowania Infusionsoft, przeprowadziliśmy wysyłkę e-maili, która uzyskała następujące wyniki: 12% OR i 2% CTR. Stworzona przez naszą Agencję kampania pozwoliła zwiększyć sprzedaż półrocznej prenumeraty branżowych magazynów.

Social Media Marketing w promocji konferencji PMI Poland

Od lat współpracujemy z PMI Poland, czyli Project Management Institute, międzynarodową organizacją non-profit, która zrzesza ekspertów zarządzania projektami. Jako jeden z partnerów zostaliśmy poproszeni o pomoc przy promocji II Ogólnopolskiej Konferencji dotyczącej Zarządzania Projektami. Naszym celem było zebranie 300 osób chętnych do wzięcia udziału konferencji, która odbywała się w Poznaniu. W kampanii promocyjnej wykorzystaliśmy narzędzie Facebook - Audience Insights, dodatkowo wykorzystując listę adresów e-mailowych osób obecnych na dotychczasowych spotkaniach PMI, udało nam się zebrać zaplanowaną ilość uczestników. Nasze działanie opierało się na wykorzystaniu funkcji Lookalike Audience i przygotowaniu infografiki.