Wielopoziomowe menu

Marka Kinderkraft, wchodząca w strukturę firmy 4Kraft zgłosiła się do nas z prośbą o przygotowanie witryny, której jeden z elementów miało stanowić wielopoziomowe menu, z którego możliwy jest zakup produktów oferowanych przez markę. Stworzone menu wraz z ikonami oraz zdjęciami zostało przystosowane do widoku desktop. Użytkownik strony internetowej po najechaniu na pozycję menu “PRODUKTY” wybiera jedną spośród kilku kategorii, a następnie sam produktu z wysuwanego, wielopoziomowego menu. Takie rozwiązanie znacznie zwiększa użyteczność strony oraz komfort osoby poszukującej danej rzeczy. Klient sklepu internetowego wykonuje zaledwie kilka kliknięć, aby przejść do docelowej strony produktowej. Ta innowacyjna funkcja wpłynęła też na atrakcyjność samej witryny, jest ona bardziej czytelna, łatwiejsza w obsłudze, a przy tym uporządkowana.

Sprawdź projekt

Konwersja poprzez Landing Page

Dla wiodącej polskiej firmy doradczej i projektowej - Greenhat - przygotowaliśmy tzw. Landing Page, stronę docelową, pierwszą, na którą trafia odwiedzający pozyskany w wyniku działań marketingowych. Przygotowany przez nas projekt miał na celu pozyskiwanie kontaktów do zainteresowanych usługą i dotacją użytkowników. Nasze zadanie opierało się na przygotowaniu prostego, czytelnego formularza kontaktowego, pozwalającego na pozyskiwanie danych kontaktowych do różnych użytkowników. Elementem projektu była także usługa Call Page, która umożliwia szybkie i bezpośrednie połączenie pomiędzy potencjalnym klientem a osobami obsługującymi kampanię. Przygotowany przez naszą Agencję projekt Landing Page został osadzony na określonej przez klienta subdomenie.

Sprawdź projekt

Mobile First

“Mobile First Approach” to nowoczesne podejście mające na celu zwiększenie użyteczności wersji mobilnej strony, które wykorzystaliśmy przy projekcie dla klubu West Site Fitness. W przygotowanym przez naszą Agencję projekcie strony internetowej największe znaczenie miało podejście Mobile First. Klienci West Site Fitness to głównie jednostki z segmentu B2C, osoby indywidualne, które coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych – telefonów i tabletów. Projekty stron internetowych w XXI wieku muszą uwzględniać właśnie takich odbiorców, a z oczywistych przyczyn na małych wyświetlaczach wygląd strony jest inny niż w trybie desktop. Uważa się, że w segmencie klientów B2C często nawet 75% użytkowników odwiedzających stronę internetową pochodzi z urządzeń mobilnych, dlatego też w przypadku projektu strony internetowej dla sieci West Site Fitness położyliśmy największy nacisk na jej użyteczność mobilną, dopasowanie rozdzielczości do małych ekranów. Również wszelkie funkcjonalności i rozwiązania zostały tak zaprojektowane, aby ułatwić korzystanie osobom używającym smartfonów i tabletów.

Sprawdź projekt

Sortowanie produktów

Firma DONMET potrzebowała sklepu internetowego z funkcjonalnością, jaką jest rozszerzone sortowanie produktów w oparciu o konkretne atrybuty produktowe dla wybranych kategorii. To rozwiązanie miało ułatwić klientowi sklepu znalezienie właściwych produktów, bez konieczności przeglądania pełnego katalogu. Rozszerzone sortowanie produktowe zastosowaliśmy w dwóch kategoriach. W wyniku naszej pracy użytkownik strony po wybraniu odpowiednich konfiguracji sortowania, uzyskuje wynik spełniający wyłącznie wybrane przez niego kryterium. Tego typu sortowanie ma pomóc potencjalnym klientom wizytującym sklep internetowy, wybrać produkty DONMET, które będą spełniały ich potrzeby.

Sprawdź projekt

Inteligentna nawigacja

Projekt dla firmy The Vaka Cruise z Wysp Cooka, oferującej wycieczki tradycyjną łodzią wiązał się z koniecznością przygotowania inteligentnego schematu nawigacji strony. W tym przypadku został on oparty o linie i punktory, zakończone przyciskami “call to action”. Struktura graficzna tego projektu skupiała się na przestrzeniach oraz liniach, które nadają całej kompozycji dynamiki, a ponadto stopniowo kierują potencjalnego użytkowania witryny w miejsca, gdzie może uzyskać najistotniejsze, interesujące go informacje dotyczące danej usługi oraz samego miejsca, a chodzi tu o Wyspy Cooka, głównie atol Aitutaki. Zastosowane elementy, czyli w tym przypadku linie i punktory znalazły zastosowanie na wszystkich podstronach w przypadku wersji desktop. W wersji mobilnej, z uwagi na zmianę szerokości ekranu, wykorzystane pierwotnie linie zostały zastąpione inną logiką struktury informacji. Zastosowane rozwiązanie pozwoliło nam zachować spójność struktury i ułatwić nawigację użytkownikowi witryny.

Sprawdź projekt

zobacz więcej