strategia i design

Strategia cyfrowa pozwala na efektywne wykorzystanie nowoczesnych kanałów sprzedaży i rozwiązań technologicznych do realizacji celów biznesowych. Aby Twoja firma stała się bardziej innowacyjna, powinna znaleźć rozwiązania zapewniające spójny kontakt z klientami we wszystkich kanałach, jakimi się posługuje. Strategia cyfrowa dla sklepu internetowego wymaga doboru najbardziej skutecznych narzędzi pozwalających na stworzenie serwisu eCommerce dopasowanego do potrzeb docelowych użytkowników. Głównym celem stosowania strategii cyfrowej dla sklepu internetowego jest zwiększenie zaangażowania klientów oraz rozwój firmy.

Opracujemy dla Ciebie skuteczną i kompleksową strategię eCommerce, dzięki której zrealizujesz wyznaczone cele długoterminowe.

zamów bezpłatną wycenę

Tworzymy unikalne doświadczenia klientów

UX/UI Design, inaczej projektowanie UX/UI – polega na doborze właściwych elementów interfejsu (przycisków, pól tekstowych, list rozwijanych i pól wyboru) oraz dopracowaniu tak, aby użytkownicy mogli je łatwo zrozumieć. Aby odpowiednio zaprojektować interfejs, konieczna jest identyfikacja i rozwiązanie problemów, jakie może napotkać użytkownik podczas korzystania z serwisu eCommerce. UX (user experience) i UI (user interface) to dziedziny, które pozwalają na stworzenie intuicyjnych, responsywnych i estetycznych interfejsów zwiększających zadowolenie użytkowników oraz komfort korzystania ze sklepu internetowego.

  • analiza strategiczna

    Bez analizy sytuacji wyjściowej strategia cyfrowa sklepu internetowego nie przyniesie oczekiwanego efektu. Na tym etapie pozyskiwane są i analizowane informacje na temat marki, oferowanych produktów lub usług, jak również konkurencyjnych firm. Badanie sytuacji wyjściowej może obejmować m.in.:
    - analizę działań marki,
    - audyt UX,
    - analizę kanałów dotarcia,
    - analizę konkurencji.

    SWOT
    audyt UX
    benchmarking
  • analiza grupy docelowej

    Analiza danych na temat użytkowników marki lub produktu pozwala na opracowanie persony klienta sklepu internetowego. Do stworzenia jej profilu potrzebne są: dane osobowe, informacje dotyczące sfery zawodowej oraz psychograficzne. Na tej podstawie można uzyskać pełny obraz persony reprezentującej potencjalną grupę odbiorców. Dodatkowa analiza badań dotyczących najnowszych trendów konsumenckich i opracowane na jej podstawie wnioski umożliwiają dokładne określenie grupy docelowej.

    Persona
    Mapa empatii
    Grupa docelowa
  • branding

    Branding – to nie tylko logo, ale szereg działań wpływających na budowanie świadomości marki. Strategia cyfrowa sklepu internetowego i podejmowane w jej zakresie działania pozwalają na stworzenie trwałych relacji z klientami. Jako agencja brandingowa pomożemy Ci wyjść naprzeciw potrzebom klientów. Zaoferowanie wartości i rozwiązań, z którymi można się utożsamić, sprawią, że marka wzbudza pozytywne emocje i skojarzenia.

    symbol
    CI
    dowiedz się więcej
  • eCommerce workshop

    Projektowanie sklepów internetowych to złożony proces uwzględniający wiele zmiennych. W ramach procesu projektowania nasz zespół prowadzi warsztaty eCommerce, które są oparte o Design Thinking. Warsztaty eCommerce pozwalają na precyzyjne przygotowanie wytycznych dotyczących projektowanej platformy sklepowej. Podczas warsztatów eCommerce analizowana jest grupa docelowych użytkowników, prowadzony benchmarking konkurencji oraz tworzona podstawowa architektura informacji sklepu internetowego.

    Design Thinking
    Co-creation
    Benchmarking
    Analiza potrzeb
    Business Model

Proces tworzenia strategii cyfrowej

  1. 01

    analiza potrzeb

    Analiza potrzeb użytkowników sklepu internetowgo

    Proces projektowania UX/UI rozpoczyna się od zdefiniowania celów i funkcjonalności wybranego rozwiązania. Ważne jest nie tylko określenie celów krótko- i długoterminowych, ale także poznanie potrzeb odbiorców i analiza konkurencji. Wymienione działania pozwalają na zaplanowanie strategii we właściwy sposób. W projektowaniu sklepów internetowych istotne jest uwzględnienie, kim są docelowi odbiorcy i w jakim celu będą odwiedzać serwis eCommerce.

  2. 02

    architerktura informacji

    przygotowanie architektury informacji serwisu eCommerce

    Architektura informacji to jeden z czynników decydujących o sukcesie serwisów eCommerce. Na tym etapie podejmowane są decyzje, jak witryna sklepowa będzie komunikować się z użytkownikiem. Jej strukturę należy zaplanować tak, aby możliwe było osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych. Architektura informacji sklepu internetowego pozwala na odpowiednią organizację treści, nawigacji oraz funkcjonalności witryny internetowej, w sposób możliwie najbardziej przystępny dla ludzi oraz robotów indeksujących.

  3. 03

    struktura serwisu

    projektowanie struktury serwisu eCommerce

    Właściwa struktura sprawia, że serwis eCommerce jest dobrze zorganizowany i użytkownik z łatwością znajduje to, czego szuka. Jest to ułatwienie nie tylko dla osób odwiedzających stronę, ale i dla samych twórców, z uwagi m.in. na łatwiejsze definiowanie systemu nawigacji. Od struktury sklepu internetowego zależy, czy użytkownikom uda się znaleźć informacje, których potrzebują. Jeśli tak się nie stanie, na ponowne odwiedziny serwisu eCommerce zdecyduje się jedynie niewielka część użytkowników.

  4. 04

    makiety lo-fi i hi-fi

    tworzenie makiet lo-fi oraz hi-fi (wireframes lo-fi & hi-fi)

    Makieta, czyli szkic zawierający dokładnie rozrysowane ekrany kolejnych przejść witryny czy aplikacji, pozwala na ustalenie ostatecznego wyglądu strony. Prototypowanie to jeden z najważniejszych etapów Design Thinking, umożliwiający przedstawienie struktury, funkcjonalności oraz sposobu uporządkowania informacji. W tym celu tworzone są makiety lo-fi (schematy prezentujące wyłącznie podstawowe funkcje), makiety hi-fi (bardziej rozbudowane szkice, które są zbliżone do końcowego wyglądu), blue prints lub innego typu zarysy. Wybór zależy od wielu czynników, m.in. wielkości i stopnia złożoności projektu.

  5. 05

    UI design

    projektowanie intefejsów graficznych

    Projektowanie UI pozwala na stworzenie języka zapewniającego komunikację pomiędzy oprogramowaniem a użytkownikami. Tworzony na tym etapie projekt graficzny obejmuje wszystkie elementy strony estetycznej, które ułatwiają obsługę sklepu internetowego – menu, kolorystykę, rozkład tekstu i galerie zdjęć. UI często odpowiada za panel sterowania i urządzenia peryferyjne, czyli fizyczne elementy komunikacji.

Sprawdź nasze najnowsze realizacje

  • Porcelanaonline.pl

    Autoryzowany sklep Rosenthal z markową porcelaną. Nowoczesny i ponadczasowy serwis eCommerce dla klienta ceniącego jakość i design.

    dowiedz się więcej
  • Inmondo

    Sklep internetowy marki meblowej skierowanej do najmłodszych. Efektowny serwis ecommerce zbudowany na silniku WordPress WooCommerce.

    dowiedz się więcej
  • Obiekty

    Sklep internetowy z magazynem biznesowym i eventami branżowymi. Nowoczesna platforma eCommerce która umożliwia dostęp do wyszukanych treści i wiedzy!

    dowiedz się więcej
  • Ubierzswojeściany.pl

    Sklep internetowy z designerskimi tapetami, plakatami i obrazami. Stylowa platforma eCommerce stworzona dla domu i wnętrz.

    dowiedz się więcej
  • Rexproduct

    Sklep internetowy z artykułami dla zwierząt domowych. Nowoczesna i skuteczna, wielojęzyczna platforma eCommerce.

    dowiedz się więcej
  • Madens

    Sklep internetowy na platformie WooCommerce przeznaczony dla branży medycznej.

    dowiedz się więcej
  • Mezomed

    Platforma eCommerce dla klientów B2B w branży health & beauty.

    dowiedz się więcej
  • Inmondo

    Sklep internetowy na platformie WooCommerce dla dystrybutora kawy, herbaty oraz sprzętu, marki Uno Espresso.

    dowiedz się więcej
  • Babyono

    Nowoczesny, użyteczny sklep internetowy na platformie WooCommerce dla klienta w branży wyposażenia dla dzieci i niemowląt.

    dowiedz się więcej

Zaufały nam silne marki

  • Donmet
  • PSI
  • Rexproduct
  • 4Kraft
  • Poznan
  • Babyono

Teraz czas na Ciebie!

już dziś stwórz z nami nowy serwis eCommerce

skontaktuj się z nami