Branding

Nieuchwytne, magiczne, emocjonujące.

To charakter i osobowość marki. Są one tak fascynujące i niepowtarzalne jak u ludzi, to od tych cech zależy jak firma czy produkt są postrzegane.

Wyciągniemy to co najlepsze w Twoim biznesie i stworzymy z tego inspirujący, niepowtarzalny brand!

usługi :

- Strategia Marki
- Branding/Rebranding
- Logo
- Identyfikacja Wizualna
- Warsztaty

“Co mnie motywuje do pracy?
Pasja i ambicja.
Chec stworzenia legendarnej firmy, marki, produktu.”
Krzysztof Stola
– Head of Design

strategia marki

Strategia marki jest niezbędna przy podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych oraz pozwala pracownikom i klientom na identyfikację z przedsiębiorstwem. Zdefiniujemy osobowość Twojej marki, jej cechy i wartości. Przygotujemy dla Ciebie strategię marki, tak by wprowadzić i utrzymać Twoją firmę na rynku, oraz osiągnąć cele związane z jej rozwojem.

logo

Efektowne, przyciągające uwagę i zapadające w pamięć logo jest najlepszą wizytówką firmy i wisienką na torcie Twojej identyfikacji wizualnej. Zaczynając od dogłębnego zrozumienia specyfiki Twojej branży i Twojego biznesu, zaprojektujemy dla Ciebie logotyp, który skutecznie wyróżni Cię od konkurencji.

identyfikacja wizualna

Niezbędnym elementem silnej i spójnej marki jest odpowiednio przygotowany system identyfikacji wizualnej. Nasi specjaliści przygotują dla Ciebie kompletne CI lub wybrane elementy, takie jak logo, projekt wizytówki, projekt papieru firmowego, czcionki, foldery firmowe. Współpracujemy z grafikami o różnych stylach i różnym doświadczeniu, dzięki czemu zawsze, niezależnie od branży i specyfiki działalności, będziemy w stanie przygotować zachwycający projekt.

warsztaty

Proponujemy warsztaty dostosowane do specyfiki Twojego biznesu. W ramach warsztatu stworzymy strategię Twojej firmy, zaplanujemy procesy wewnątrz niej, uporządkujemy procesy pozyskiwania klientów i ich dalszej obsługi. Nasi specjaliści korzystają z doświadczenia zdobytego w pracy z przedsiębiorstwami różnych branż i o różnej wielkości, począwszy od małych, kilku osobowych biznesów, aż po firmy zatrudniające dziesiątki i więcej osób. W naszej pracy korzystamy m.in. z metodologii Lean, Kaizen, Design Thinking oraz Teorii Ograniczeń.