Online marketing

Online marketing, inaczej marketing internetowy – to forma marketingu, która jako podstawowe medium wykorzystuje Internet i strony www. Podejmowane w zakresie tej dziedziny działania pozwalają na zwiększenie widoczności firmy w Internecie i wytworzenie trwałej więzi pomiędzy marką a odbiorcą.

Jak możemy Ci pomóc? Biorąc pod uwagę potrzeby Twojego biznesu, określimy strategię, która pozwoli odnieść sukces w świecie online. Wiemy, jak zaplanować kampanię, aby dotrzeć do wskazanej grupy odbiorców. Nasz doświadczony zespół proponuje rozwiązania umożliwiające wyróżnienie się w każdej branży – niezależnie od tego, czy jest to klasyczna strona internetowa czy sklep e-commerce. Pomożemy Ci w doborze właściwych form i kanałów reklamy.

usługi :

- kampanie SEO i SEM
- e-mail marketing
- lead generation
- marketing szeptany
- marketing automation
- kampanie AdWords i AdSense
- influencer marketing
- kampanie zintegrowane

“Współczesna technologia daje niemal nieskonczone mozliwosci pozyskiwania klientów. Kazda złotówka dobrze zainwestowana w on-line marketing moze sie zwrócic w stosunku 1:1000. Magia? Nie – nauka.
Wiem jak wykorzystac ten potencjał, zeby pracował dla Twojej firmy!”

Paweł Skibinski
- Head of Marketing

POZNAJ PROCES:

Kampanie SEO i SEM

SEO (Search Engine Optimization) to działania mające na celu umieszczenie stron internetowych na jak najwyższych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania dla określonych słów kluczowych. Na pozycję stron w wyszukiwarce wpływa aktualizowany na bieżąco algorytm.

SEM (Search Engine Marketing) to działania promocyjne służące poprawie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Marketing w wyszukiwarkach często opisywany jest równaniem: SEM = SEO + PPC (Pay Per Click). Podejmowane w tym zakresie działania obejmują: pozycjonowanie, kampanie linków sponsorowanych oraz optymalizację stron www (wykorzystując możliwości Google AdWords).

e-mail marketing

E-mail marketing uważany jest za skuteczny i tani kanał marketingu internetowego, którego narzędziem komunikacji jest poczta elektroniczna. Do podstawowych działań w tej dziedzinie należy: tworzenie trwałych relacji z odbiorcami, zwiększenie sprzedaży, budowa pożądanego wizerunku marki (lub firmy) i pozyskiwanie lojalnych klientów.

E-mail marketing obejmuje:
- tworzenie, zarządzanie i rozbudowę bazy adresów e-mail,
- przygotowywanie treści i wyglądu wiadomości e-mail,
- wysyłkę opracowanych wiadomości,
- obsługę informacji zwrotnych.

lead generation

Generowanie leadów ma na celu wzrost zainteresowania ofertą i budowę bazy potencjalnych klientów dzięki leadom sprzedażowym (poprzez wykorzystanie różnych technologii, narzędzi oraz strategii marketingowych).

Co to jest lead? Pojęcie to oznacza potencjalnego klienta, który jest zainteresowany daną usługą lub poszukuje konkretnych rozwiązań. Generowanie leadów umożliwiają przede wszystkim: bazy adresów e-mail, newslettery, aplikacje w social mediach i dedykowane landing page’e.

content marketing

Content marketing, inaczej marketing treści – to strategia polegająca na pozyskiwaniu nowych klientów poprzez publikację praktycznych i atrakcyjnych treści w Internecie. Ich celem jest wzbudzenie zainteresowania określonych odbiorców. Content marketing odnosi się do wszystkich treści publikowanych i rozpowszechnianych w Internecie: artykułów, infografik, podcastów, raportów, webinariów itp. Celem podejmowanych w zakresie marketingu treści działań, poza zwiększeniem popularności marki, jest optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek.

marketing szeptany

Marketing szeptany ma na celu dotarcie do wybranego odbiorcy i przekazanie mu informacji na temat interesującego go produktu lub usługi. Działania promocyjne w tym zakresie mogą być prowadzone w imieniu marki przez zwykłych użytkowników forum lub grupy dyskusyjnej w mediach społecznościowych. Marketing szeptany pozwala na zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności w Internecie oraz na szybką odpowiedź na nieprawdziwe informacje pojawiające się na temat firmy.

kampanie zintegrowane

Kampanie zintegrowane oparte są na wykorzystaniu zintegrowanych ze sobą kanałów komunikacji i narzędzi marketingowych. To pozwala na uzyskanie lepszych rezultatów, w porównaniu do podejmowania pojedynczych, niezwiązanych ze sobą działań. Ciągły rozwój technologii i nowych mediów daje możliwość tworzenia rozbudowanych kampanii marketingowych z wykorzystaniem różnego rodzaju narzędzi służących do komunikacji z obecnymi oraz potencjalnymi klientami.

Aby zaplanowana kampania zintegrowana odniosła sukces, istotna jest obserwacja zachowań konsumentów, ich reakcji oraz dokładna analiza efektów prowadzonych działań.