Strategia

Zanim podejmiemy jakiekolwiek działania, musimy mieć dobry plan
odpowiadający na pytania:
- Jakie są nasze cele?
- Jaki efekt mają wywołać nasze działania?
- Czego oczekują nasi klienci i inni interesariusze?
- Jak wygląda otoczenie, w którym działamy?
Co robić, a czego nie? Kiedy i jak zrobić to, na co się zdecydowaliśmy?

Opracowanie skutecznej strategii, to najważniejszy krok do zapewnienia sukcesów, zarówno doraźnych, jak i długoterminowych oraz do zdobycia trwałej przewagi konkurencyjnej.

usługi :

- strategie biznesowe
- strategie marketingowe
- badania i analizy marketingowe
- biznesplany i plany rozwoju
- doradztwo biznesowe i marketingowe
- warsztaty kreatywne
- TOC (Teoria Ograniczeń)
- lean/kaizen

“Dzielę pasję z moimi klientami. Razem rozpalamy wielkie wizje, a następnie mielimy je przez żelazne tryby filozofii „realpolitik”. Z powstałej masy tworzymy wielkie, wspaniałe biznesy oraz nieduże, ale wyjątkowe firmy-perełki.”

Jacek Śledziński”
- CEO

strategia
marketingowa

Strategia marketingowa jest podstawą działalności przedsiębiorstwa. Dobrze przygotowana łączy działania związane z kształtowaniem produktu i jego ceny oraz promocji i sprzedaży, z zarządzaniem relacjami z klientami. Od lat pomagamy przedsiębiorcom wspierając ich w zakresie budowania i wdrażania strategii, jednak najwięcej satysfakcji sprawia nam widok rosnących zysków przedsiębiorstw, które nam zaufały.

teoria
ograniczeń

TOC (theory of constraints), czyli teoria ograniczen, to metodyka zarządzania stawiajaca w centralnym punkcie koncentracje. Dzięki stosowaniu narzędzi TOC, trafnie diagnozujemy, który obszar Twojej firmy lub jej otoczenia stanowi największą przeszkodę w osiągnięciu oczekiwanych rezultatów.

Kiedy wiemy jakie ograniczenie należy przezwyciężyć, mozemy skupic sie na kreatywnym poszukiwaniu najefektywniejszego rozwiazania, czyli najprostszej, najszybszej i najbezpieczniejszej drogi do osiągnięcia najambitniejszych celow biznesowych. TOC to skutecznosc!

lean/kaizen

"Prostota jest najwyzsza forma wyrafinowania" - mial stwierdzić leonardo da vinci. "Wszystko powinno być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie prostsze" – twierdził z kolei Albert Einstein Trudno odmowic racji wielkim myslicielom. Jak jednak sprawic, zeby rozwiazania, ktore tworzymy byly elastyczne, lekkie i zrozumiale?

Na to pytanie odpowiadają dwie, uzupelniajace sie nawzajem filozofie zarzadzania - lean management oraz kaizen. Oferujac niezwykle skuteczne narzedzia, wypromowaly one wielu liderow biznesu. Toyota, porsche czy Ikea zawdzieczaja swoje sukcesy wlasnie takiemu podejsciu do strategii. Nasi klienci rowniez przekonuja sie, jak mozna szybko i bez ponoszenia dodatkowych inwestycji, zaczac pracowac lzej i przy tym wiecej zarabiac. Lean/kaizen to efektywność!

Design
Thinking

W ramach Design Thinking, prowadzimy warsztaty Design Jam, autorskiej metodologii Krzysztofa Stoli, będącej połączeniem Design Thinking z modelowaniem procesów biznesowych. Dzięki zastosowaniu metodyki Design Thinking możliwe jest projektowanie innowacji, które rozwiązują faktyczne problemy użytkowników. Poszukując optymalnych rozwiązań zespoły projektowe przechodzą przez 6 sprzężonych ze sobą etapów. Efektem pracy jest powstanie rozwiązań odpowiadających na problemy i pragnienia użytkowników.