Strony i sklepy internetowe

Strony internetowe i sklepy internetowe – to elementy mające znaczący wpływ na wizerunek, sprzedaż oraz marketing firm. Dobrze zaprojektowane, dostosowane do urządzeń mobilnych i komputerów witryny są najlepszą wizytówką oraz kluczem do sukcesu. Pomożemy Ci stworzyć stronę bazującą na najnowocześniejszych technologiach, takich jak: HTML 5, CSS 3, JavaScript, Angular JS, Node JS i PHP.

Dzięki nam Twoja strona stanie się bardziej widoczna w Internecie, a użytkownicy będą chętniej ją odwiedzać. Zyskasz skuteczne narzędzie promocji, a także możliwość pokazania wszystkich atutów swojego biznesu w przystępny i czytelny sposób.

usługi :

- projektowanie i doradztwo UX/UI
- strony internetowe
- sklepy internetowe
- szablony e-commerce
- szablony stron i sklepów internetowych
- szablony one page’e
- szablony landing page
- wdrożenie stron i sklepów internetowych
- testowanie serwisów internetowych

“Strona internetowa musi być piękna i funkcjonalna - to jasne. Ale przede wszystkim strona musi zarabiac. Koniec kropka.”

Krzysztof Stola
– Head of Design

POZNAJ PROCES:

analiza potrzeb

Proces tworzenia stron internetowych i sklepów internetowych rozpoczyna się od wyznaczenia koncepcji. Należy zastanowić się, w jakim celu ma powstać witryna. W przypadku, gdy strona będzie zawierać elementy interaktywne i społecznościowe, a nie tylko informacyjne, analiza potrzeb jest jednym z najważniejszych kroków do tego, aby stworzyć spełniający oczekiwania produkt. Konieczne jest zapoznanie się z branżą, której tworzona strona dotyczy oraz przeanalizowanie rozwiązań wykorzystanych przez konkurencję. To pozwala na dobór właściwych narzędzi i uniknięcie błędów projektowych oraz merytorycznych.

tworzenie architektury informacji

Architektura informacji to jeden z czynników decydujących o sukcesie strony internetowej. Składa się na nią organizacja i nazewnictwo treści (inaczej etykietowanie), nawigacja oraz wyszukiwanie. Poszczególne elementy witryny muszą zostać odpowiednio rozmieszczone, aby użytkownicy mogli szybko odnaleźć informacje, których potrzebują. W przypadku sklepów internetowych dobrze zaprojektowana architektura informacji jest niezbędna do tego, by możliwe było szybkie odnalezienie pożądanych produktów.

projektowanie UX/UI

Projektowanie UX/UI to etap polegający na stworzeniu projektu użytkowego i graficznego strony. W oparciu o ustaloną koncepcję dobierana jest typografia, system nawigacji i kolorystyka.

Kluczowe kwestie decydujące o sukcesie projektowanej strony to spójna grafika i dostosowanie się do potrzeb społeczności internetowej. Należy spojrzeć na witrynę z perspektywy użytkownika i sprawdzić, czy wszystkie zastosowane rozwiązania są właściwe. UX (User Experience) i UI (User Interface) pozwalają na stworzenie strony, która nie tylko świetnie wygląda, ale jest też wygodna i łatwa w obsłudze.

programowanie

Kolejny krok w procesie tworzenia strony lub sklepu internetowego to odpowiednie formatowanie kodu źródłowego HTML i wykonanie zaawansowanych struktur CSS. Strony tworzone są w oparciu o systemy CMS (Content Management System), takie jak: Wordpress, Joomla i Drupal. W przypadku sklepów wykorzystywane są najpopularniejsze rodzaje oprogramowania e-commerce: Woocommerce, Prestashop oraz Shopify. Witryny tworzone są w systemie RDW (Responsive Web Design), dlatego przystosowują się do okna przeglądarki lub wielkości ekranu niezależnie od używanego urządzenia.

testowanie

Testowanie pozwala na ocenę jakości realizowanego projektu i wskazanie koniecznych do wykonania poprawek. Istotne znaczenie ma analiza strony pod kątem UX i użyteczności (sprawdzana jest m.in. landing page). Przeprowadzenie testów daje możliwość znalezienia w projekcie ewentualnych błędów powstałych na etapie programowania i zaproponowanie rozwiązań, które pozwolą je poprawić. Dzięki temu powstaje funkcjonalny i kompletny produkt.

wdrożenie

Po pomyślnym przeprowadzeniu testów następuje etap wdrożenia projektu. Dokonywana jest instalacja ostatecznej wersji oprogramowania w informatycznym systemie Klienta. Konieczne jest też wprowadzenie danych (lub przeniesienie ich z poprzedniego programu) i przeszkolenie użytkowników. Podczas tworzenia strony internetowej lub sklepu internetowego przygotowuje się i aktualizuje dokumentację zawierającą wyniki uzyskane na wszystkich etapach procesu.