Branding dla Twojej marki!
Branding to kreowanie świadomości marki oraz budowanie pożądanego wizerunku w oczach klientów. Dzięki temu, skutecznie podkreślisz wartości i wyróżnisz markę na tle konkurencji. Aby tak się stało, jako agencja brandingowa pomożemy Ci to zrealizować. Dzięki odpowiednio zaplanowanej strategii Twoja marka może stać się jednym z kluczowych zasobów firmy i budować jej wartość finansową.
zamawiam darmową wycenęDołącz do grona zadowolonych klientów!
Co możemy dla Ciebie zrobić?
strategia marki
Prowadzimy warsztatowy proces budowy strategii silnej marki. Poprzez analizę konkurencji, badania grupy docelowej, aż po analizę danych wtórnych przygotowujemy najlepszą możliwą strategię marki.
projektowanie logo
Bazując na danych wynikających ze strategii marki przygotowujemy projekt graficzny logotypu. Logo to nie marka, to znak graficzny, który reprezentuje markę i jest odbiciem graficznym jej strategii.
księga identyfikacji wizualnej
Posiadając logo nie sposób funkcjonować bez księgi identyfikacji wizualnej (CI). Zawarte w niej informacje o logo, kolorystyce, czcionkach, układach i materiałach graficznych są podstawą każdej marki.
projektowanie graficzne
Posiadając wszystkie informacje, jako zespół agencji brandingowej jesteśmy gotowi do prac projektowych dotyczących wyglądu sklepu internetowego. Tworząc markę skupiamy się na jej odbiorze przez docelowych użytkowników.
Co zyskasz dzięki wdrożeniu brandingu?
Nowoczesny branding tworzony przez zespół naszych specjalistów, to szereg korzyści dla Twojej marki:
- Dedykowany projekt graficzny logotypu (min. 3 niezależne wersje),
- Warsztaty strategiczne - strategia marki eCommerce,
- Stworzenie księgi identyfikacji wizualnej,
- Materiały graficzne (wizytówki, ulotki, bannerki),
- Podstawy budowy finalnych makiet graficznych eCommerce.
Poznaj bliżej nasze realizacje
Jak będzie wyglądała nasza współpraca?
- 01
Analiza potrzeb
Analiza potrzeb klienta
Branding to najczęściej procesy warsztatowe, składające się z kilku podstawowych etapów, prowadzone przez specjalistów z agencji brandingowej. Budowanie świadomości marki należy rozpocząć od analizy potrzeb i określenia sytuacji wyjściowej. W tym celu konieczne jest zgromadzenie informacji o danym biznesie, dotychczasowych działaniach, oczekiwaniach oraz planach na przyszłość. Czego jeszcze wymaga strategia marketingowa? Potrzebna jest dokładna analiza marki, a więc sprawdzenie, w jaki sposób funkcjonuje, jak wygląda komunikacja z klientami oraz co ją wyróżnia.
zamów wstępną wycenę - 02
Analiza konkurencji
Analiza marek konkurencyjnych
Przeprowadzenie analizy konkurencji wymaga sporządzenia listy marek konkurencyjnych w wybranym obszarze rynku i oszacowanie ich wartościowego oraz ilościowego udziału. Pod uwagę trzeba wziąć też przeprowadzone przez konkurentów działania komunikacyjne, ich pozycjonowanie oraz cechy wyróżniające. Zebranie szczegółowych danych pozwala agencji brandingowej na opracowanie efektywnych działań strategii marketingowej.
rozpocznij projekt - 03
Analiza grupy docelowej
Analiza kluczowych odbiorców marki
Aby wybrana strategia marki odniosła sukces, należy skupić się na konsumencie. Dobrze zaplanowane działania agencji bandingowej muszą uwzględniać nie tylko kryteria społeczno-demograficzne, ale również konsumenckie postawy, upodobania i obawy związane z danymi produktami. Co to jest target? To określenie grupy ludzi mających podobne uwarunkowania i cechy, czyli konsumentów, do których skierowana jest oferta marki. Na tym etapie warto się zastanowić, czy próba wyróżnienia się wśród dużej konkurencji jest opłacalna, czy może lepszym rozwiązaniem jest poszukanie tzw. niszy rynkowej.
zaprojektuj swój brand - 04
Presonifikacja marki
Stworzenie obrazu rzeczywistości marki
Personifikacja daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytanie: kim byłaby marka, gdyby była człowiekiem? To pozwala agencji brandingowej na scharakteryzowanie marki, biorąc pod uwagę styl życia, cechy charakterystyczne oraz demograficzne. Odpowiednia personifikacja znacząco ułatwia budowanie świadomości, wzbogaca komunikację i wzmacnia wartości marki. Dzięki temu klienci decydujący się na zakup oferowanego produktu mogą mieć pewność, że dzięki niemu uda im się wyrazić siebie.
zamów bezpłatną wycenę - 05
Pozycjonowanie marki
Pozycjonowanie marki w oczach grupy docelowych nabywców
Pozycjonowanie marki polega na stworzeniu krótkiego hasła, komunikatu przekazującego jej wyjątkowość pod wybranym względem. W tym celu należy wyróżnić cechy, które dostarczą klientowi najważniejszych informacji o marce i sprawią, że wybierze właśnie ją. Pozycjonowanie musi jednak wynikać z oferty, nie można obiecywać korzyści niemożliwych do uzyskania. Działania agencji brandingowej na tym etapie muszą być dobrze zaplanowane, wiarygodne i spójne.
sprawdź nas - 06
Projektowanie graficzne
Wdrożenie projektu graficznego marki
Projektowanie graficzne to wieloetapowy proces, na który składa się m.in.: projektowanie logo, reklam, plakatów, wizytówek, a nawet firmowego papieru. Równie ważna jest także księga identyfikacji wizualnej, która zawiera opis podstawowych elementów identyfikacji oraz wyznacza zasady ich wykorzystania. Logo, jako najistotniejszy składnik identyfikacji wizualnej tworzonej przez agencję brandingową, powinno reprezentować wartości marki, nawiązywać do charakteru branży, a jednocześnie stanowić spójną całość z nazwą i przyjętym sloganem.
zamów bezpłatną wycenę
Skontaktuj się ze mną!
Krzysztof Stola
Head of Business Development
mail: k.stola@blueowl.pl
mobile: +48 690 900 344