Branding dla Twojej marki!

Branding to kreowanie świadomości marki oraz budowanie pożądanego wizerunku w oczach klientów. Dzięki temu, skutecznie podkreślisz wartości i wyróżnisz markę na tle konkurencji. Aby tak się stało, jako agencja brandingowa pomożemy Ci to zrealizować. Dzięki odpowiednio zaplanowanej strategii Twoja marka może stać się jednym z kluczowych zasobów firmy i budować jej wartość finansową.

zamawiam darmową wycenę

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • strategia marki

    Prowadzimy warsztatowy proces budowy strategii silnej marki. Poprzez analizę konkurencji, badania grupy docelowej, aż po analizę danych wtórnych przygotowujemy najlepszą możliwą strategię marki.

  • projektowanie logo

    Bazując na danych wynikających ze strategii marki przygotowujemy projekt graficzny logotypu. Logo to nie marka, to znak graficzny, który reprezentuje markę i jest odbiciem graficznym jej strategii.

  • księga identyfikacji wizualnej

    Posiadając logo nie sposób funkcjonować bez księgi identyfikacji wizualnej (CI). Zawarte w niej informacje o logo, kolorystyce, czcionkach, układach i materiałach graficznych są podstawą każdej marki.

  • projektowanie graficzne

    Posiadając wszystkie informacje, jako zespół agencji brandingowej jesteśmy gotowi do prac projektowych dotyczących wyglądu sklepu internetowego. Tworząc markę skupiamy się na jej odbiorze przez docelowych użytkowników.

Co zyskasz dzięki wdrożeniu brandingu?

Nowoczesny branding tworzony przez zespół naszych specjalistów, to szereg korzyści dla Twojej marki:

  • Dedykowany projekt graficzny logotypu (min. 3 niezależne wersje),
  • Warsztaty strategiczne - strategia marki eCommerce,
  • Stworzenie księgi identyfikacji wizualnej,
  • Materiały graficzne (wizytówki, ulotki, bannerki),
  • Podstawy budowy finalnych makiet graficznych eCommerce.

Poznaj bliżej nasze realizacje

  • Inmondo

    Nowoczesny, użyteczny i stylowy serwis ecommerce dla marki z branży meblowej skierowanej do najmłodszych. Sklep internetowy z branży meblowej.

    Usługi: WooCommerce | Integracja i optymalizacja | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Produkcja mebli | Handel

    Sprawdź: https://inmondo.pl/

  • Obiekty

    Sklep internetowy z magazynem biznesowym i eventami branżowymi. Nowoczesna platforma eCommerce która umożliwia dostęp do wyszukanych treści i wiedzy!

    Usługi: Woocommerce | Skomplikowana forma programowania | Rozwój i utrzymanie | Integracje z podmiotami zewnętrznymi | UX/UI

    Branża: Eventy biznesowe | Dostęp do wiedzy z zakresu facility management | Magazyn dostępny online

    Sprawdź: https://obiekty.org

  • Ubierzswojeściany

    Efektowny i skuteczny sklep internetowy stworzony dla klienta z branży dekoracji wnętrz na platformie PrestaShop.

    Usługi: PrestaShop | Integracja i optymalizacja | Rozwój i utrzymanie | Migracja

    Branża: Projektowanie | Handel

    Sprawdź: https://ubierzswojesciany.pl/

  • Rexproduct

    Nowoczesna i skuteczna, wielojęzyczna platforma eCommerce dla klienta z branży produkcyjno - handlowej.

    Usługi: WooCommerce | Integracja i optymalizacja | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Produkcja | Handel

    Sprawdź: https://rexproduct.com/

  • Madens

    Sklep internetowy stworzony w oparciu o silnik WooCommerce przeznaczony dla wymagających klientów z branży medycznej

    Usługi: UX Design | UI Design | Optymalizacja i integracja | WooCommerce | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Medycyna | Handel

    Sprawdź: https://madens.pl/

  • Mezomed

    Hurtowa platforma eCommerce zaprojektowana dla klienta z branży health & beauty.

    Usługi: Warsztaty eCommerce | UX/UI Design | Wdrożenie | WooCommerce | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Health | Beauty

    Sprawdź: https://mezomed.pl/

  • UnoEspresso

    Sklep internetowy dla osób, które bez kawy nie wyobrażają sobie dnia. Nowoczesna i efektowna platforma ecommerce Uno Espresso.

    Usługi: Warsztaty eCommerce | UX Deisgn | UI Design | WooCommerce | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Handel detaliczny | Handel hurtowy

    Sprawdź: https://sklep.unoespresso.pl/

  • Babyono

    Nowoczesny, użyteczny sklep internetowy dla klienta w branży wyposażenia dla dzieci i niemowląt.

    Usługi: Warsztaty eCommerce | UX Deisgn | UI Design | WooCommerce | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Produkcja | Handel

    Sprawdź: https://www.babyono.com/

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

  1. 01

    Analiza potrzeb

    Analiza potrzeb klienta

    Branding to najczęściej procesy warsztatowe, składające się z kilku podstawowych etapów, prowadzone przez specjalistów z agencji brandingowej. Budowanie świadomości marki należy rozpocząć od analizy potrzeb i określenia sytuacji wyjściowej. W tym celu konieczne jest zgromadzenie informacji o danym biznesie, dotychczasowych działaniach, oczekiwaniach oraz planach na przyszłość. Czego jeszcze wymaga strategia marketingowa? Potrzebna jest dokładna analiza marki, a więc sprawdzenie, w jaki sposób funkcjonuje, jak wygląda komunikacja z klientami oraz co ją wyróżnia.

    zamów wstępną wycenę
  2. 02

    Analiza konkurencji

    Analiza marek konkurencyjnych

    Przeprowadzenie analizy konkurencji wymaga sporządzenia listy marek konkurencyjnych w wybranym obszarze rynku i oszacowanie ich wartościowego oraz ilościowego udziału. Pod uwagę trzeba wziąć też przeprowadzone przez konkurentów działania komunikacyjne, ich pozycjonowanie oraz cechy wyróżniające. Zebranie szczegółowych danych pozwala agencji brandingowej na opracowanie efektywnych działań strategii marketingowej.

    rozpocznij projekt
  3. 03

    Analiza grupy docelowej

    Analiza kluczowych odbiorców marki

    Aby wybrana strategia marki odniosła sukces, należy skupić się na konsumencie. Dobrze zaplanowane działania agencji bandingowej muszą uwzględniać nie tylko kryteria społeczno-demograficzne, ale również konsumenckie postawy, upodobania i obawy związane z danymi produktami. Co to jest target? To określenie grupy ludzi mających podobne uwarunkowania i cechy, czyli konsumentów, do których skierowana jest oferta marki. Na tym etapie warto się zastanowić, czy próba wyróżnienia się wśród dużej konkurencji jest opłacalna, czy może lepszym rozwiązaniem jest poszukanie tzw. niszy rynkowej.

    zaprojektuj swój brand
  4. 04

    Presonifikacja marki

    Stworzenie obrazu rzeczywistości marki

    Personifikacja daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytanie: kim byłaby marka, gdyby była człowiekiem? To pozwala agencji brandingowej na scharakteryzowanie marki, biorąc pod uwagę styl życia, cechy charakterystyczne oraz demograficzne. Odpowiednia personifikacja znacząco ułatwia budowanie świadomości, wzbogaca komunikację i wzmacnia wartości marki. Dzięki temu klienci decydujący się na zakup oferowanego produktu mogą mieć pewność, że dzięki niemu uda im się wyrazić siebie.

    zamów bezpłatną wycenę
  5. 05

    Pozycjonowanie marki

    Pozycjonowanie marki w oczach grupy docelowych nabywców

    Pozycjonowanie marki polega na stworzeniu krótkiego hasła, komunikatu przekazującego jej wyjątkowość pod wybranym względem. W tym celu należy wyróżnić cechy, które dostarczą klientowi najważniejszych informacji o marce i sprawią, że wybierze właśnie ją. Pozycjonowanie musi jednak wynikać z oferty, nie można obiecywać korzyści niemożliwych do uzyskania. Działania agencji brandingowej na tym etapie muszą być dobrze zaplanowane, wiarygodne i spójne.

    sprawdź nas
  6. 06

    Projektowanie graficzne

    Wdrożenie projektu graficznego marki

    Projektowanie graficzne to wieloetapowy proces, na który składa się m.in.: projektowanie logo, reklam, plakatów, wizytówek, a nawet firmowego papieru. Równie ważna jest także księga identyfikacji wizualnej, która zawiera opis podstawowych elementów identyfikacji oraz wyznacza zasady ich wykorzystania. Logo, jako najistotniejszy składnik identyfikacji wizualnej tworzonej przez agencję brandingową, powinno reprezentować wartości marki, nawiązywać do charakteru branży, a jednocześnie stanowić spójną całość z nazwą i przyjętym sloganem.

    zamów bezpłatną wycenę

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

  • Donmet
  • PSI
  • Rexproduct
  • 4Kraft
  • Poznan
  • Babyono

Skontaktuj się ze mną!

Krzysztof Stola

Head of Business Development

mail: k.stola@blueowl.pl

mobile: +48 690 900 344

skype: blueowlagency

Opisz nam swój sklep internetowy

Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania
, ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu do organu nadzorczego. W obu wyżej wymienionych przypadkach, zgoda może być w każdym czasie wycofana, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanych na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może nastąpić przez wysłanie e – maila na adres: j.sledzinski@blueowl.pl. Czas przetwarzania danych osobowych Blue Owl sp. z o.o. będzie przetwarzała Państwa dane osobowe przez czas trwania negocjacji handlowych zmierzających do podpisania umowy (nie dłużej jednak niż przez rok od dnia otrzymania przez Państwa oferty handlowej Spółki), a dalej przez czas wykonania umowy, a także przez czas, w którym Blue Owl sp. z o.o. jest obowiązana do przechowywania dokumentów sprzedaży. Po upływie wskazanych okresów czasu, Państwa dane zostaną przez Blue Owl sp. z o.o. zanonimizowane i będą przechowywane (przetwarzane) wyłącznie do celów statystycznych. Dane Administratora danych osobowych i Inspektora Ochrony Danych Administratorem danych osobowych jest Blue Owl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wiosennej 19, 60 – 592 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sad Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000368409, NIP: 781-185-74-36, Regon: 301579524. Administrator danych osobowych ustanowił Inspektora Ochrony Danych, który jest dostępny pod numerem telefonu: + 48 602 575 939 i adresem e-mail: j.sledzinski@blueowl.pl.
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka Prywatności i Warunki Serwisu obowiązują.