Popraw konwersję, zacznij sprzedawać więcej!

Wyobraź sobie, że sklep internetowy to Twoja witryna wystawiennicza. Audyt użyteczności i optymalizacja konwersji pomogą uzyskać wygląd witryny na najwyższym poziomie.

Skorzystaj z audytu sklepu internetowego Shopify oraz WooCommerce, sprawdź jak możesz poprawić wyniki sprzedażowe już dziś!.

zamawiam audyt

Dołącz do grona zadowolonych klientów!

  • Sklep porcelana
  • Kinderkraft
  • Poznan
  • Babyono
  • Uno Espresso
  • PSI
  • Rexproduct

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Audyt

    Przeprowadzimy analizę użyteczności kluczowych stron w procesie zakupowym klienta. Zbadamy strony zarówno pod kątem technicznym, jak również graficznym, tak aby mieć pełny obraz możliwości optymalizacji serwisu ecommerce.

  • Optymalizacja

    Przygotujemy scenariusz działań umożliwiających optymalizację konwersji sklepu internetowego. To właśnie konwersja odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu sprzedaży w ramach serwisu ecommerce. Dlatego tak istotne jest zadbanie o projekt skutecznej ścieżki zakupowej klienta.

  • Raport

    Na podstawie audytu użyteczności oraz analizy ścieżki zakupowej klienta nasz zespół przygotuje raport zawierający wytyczne i rekomendacje zmian graficznych i technologicznych niezbędnych do wdrożenia w ramach serwisu ecommerce na Shopify.

  • Wdrożenie

    Raport to dopiero początek naszej przygody. Jako zespół tworzymy i wdrażamy nowoczesne serwisy ecommerce Shopify oraz WooCommerce. Na podstawie przygotowanego raportu będziemy w stanie zaimplementować gotowe rekomendacje w Twoim sklepie internetowym, ale to już początek innej usługi...

Co zyskasz dzięki przeprowadzeniu audytu optymalizacji konwersji?

Dzięki przeprowadzeniu audytu optymalizacji konwersji sklepu internetowego Shopify oraz WooCommerce dowiesz się między innymi:

  • Jak poprawić użyteczność sklepu internetowego,
  • Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników, a co za tym idzie wielkość koszyka,
  • Jak poprawić widoczność produktów w sklepie internetowym,
  • Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków
  • Jak sprzedawać skuteczniej!

Poznaj bliżej nasze realizacje

  • Nikalab

    Marka Nikalab specjalizuje się w sprzedaży najwyższej jakości suplementów diety dedykowanych zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci. Nowoczesna platforma e-commerce oparta na technologii Shopify Plus w połączeniu z rozwiązaniem do obsługi subskrypcji Recharge.

    Usługi: Rozwój i utrzymanie | Shopify Plus | Customowy panel klienta Recharge | Design i Development | Helpdesk

    Branża: Suplementy diety | Zdrowie i uroda

    Sprawdź: https://nikalab.pl

  • Your Kaya

    Unikalna strona internetowa dla marki Your Kaya, specjalizującej się w bio-ekologicznej kosmetyce. Nowoczesna platforma e-commerce oparta na technologii Shopify Plus.

    Usługi: Rozwój i utrzymanie | Usuwanie błędów i wsparcie | Shopify Plus | Integracja i optymalizacja | Back-end Development

    Branża: Handel detaliczny | Piękno i uroda

    Sprawdź: https://yourkaya.pl

  • Paul-Rich

    Nowoczesny i funkcjonalny sklep internetowy, który niesie ze sobą mocne przesłanie marki.

    Usługi: Back-end Development | Wdrożenie Shopify | Rozwój i utrzymanie | Integracja i optymalizacja

    Branża: Handel detaliczny

    Sprawdź: https://paul-rich.eu/

  • Niebieska Żyrafa

    Nowoczesny i funkcjonalny sklep internetowy, który niesie ze sobą mocne przesłanie marki.

    Usługi: UX/UI Design | Wdrożenie Shopify | Back-end Development | Wdrożenie technologii Headless

    Branża: Handel detaliczny

    Sprawdź: https://niebieskazyrafa.pl/

  • Pintowear

    Nowoczesny i funkcjonalny sklep internetowy, który niesie ze sobą mocne przesłanie marki.

    Usługi: UX/UI Design | Wdrożenie WooCommerce | Rozwój i utrzymanie | Integracja i optymalizacja

    Branża: Handel detaliczny

    Sprawdź: https://pintowear.com/

  • Deskwise

    Nowoczesny sklep internetowy dla dystrybutora mebli. Wykonany w technologii Headless Commerce w oparciu o React, Gatsby.js oraz WooCommerce.

    Usługi: Warsztaty eCommerce | UX/UI Design | Wdrożenie headless CMS | Rozwój i utrzymanie serwisu

    Branża: Handel detaliczny

    Sprawdź: https://deskwise.pl/

  • Blu Lifestyle

    Klasyczna elegancja i styl życia odwzorowany w sklepie internetowym. Serwis eCommerce dla marki odzieżowej

    Usługi: UX/UI Design | Wdrożenie WooCommerce | Rozwój i utrzymanie | Integracja i optymalizacja

    Branża: Handel detaliczny

    Sprawdź: https://blu-lifestyle.eu/

  • Łąki Kwietne

    Zaprojektowany dla osób, które dbają o naturę i środowisko. Nowoczesny serwis ecommerce WordPress WooCommerce dla marki Łąki Kwietne.

    Usługi: UX/UI Design | Wdrożenie WooCommerce | Rozwój i utrzymanie | Integracja i optymalizacja

    Branża: Handel detaliczny

    Sprawdź: https://lakikwietne.pl/

  • Mam Okres

    Zaprojektowany z myślą o kobietach. Unikalny, funkcjonalny, piękny sklep internetowy na silniku WooCommerce dla marki Mam Okres.

    Usługi: UX/UI Design | Wdrożenie WooCommerce | Rozwój i utrzymanie | Integracja i optymalizacja

    Branża: Handel detaliczny

    Sprawdź: https://mamokres.pl/

  • Wielcy Malcy

    Zaprojektowany z myślą o najmłodszych sklep internetowy dla marki Wielcy Malcy. Układ wizualny oraz wdrożenie na silniku WordPress WooCommerce.

    Usługi: UX/UI Design | Wdrożenie WooCommerce | Rozwój i utrzymanie | Integracja i optymalizacja

    Branża: Handel zabawkami

    Sprawdź: https://wielcymalcy.pl/

  • Inmondo

    Nowoczesny, użyteczny i stylowy serwis ecommerce dla marki z branży meblowej skierowanej do najmłodszych. Sklep internetowy z branży meblowej.

    Usługi: WooCommerce | Integracja i optymalizacja | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Produkcja mebli | Handel

    Sprawdź: https://inmondo.pl/

  • Obiekty

    Sklep internetowy z magazynem biznesowym i eventami branżowymi. Nowoczesna platforma eCommerce która umożliwia dostęp do wyszukanych treści i wiedzy!

    Usługi: Woocommerce | Skomplikowana forma programowania | Rozwój i utrzymanie | Integracje z podmiotami zewnętrznymi

    Branża: Eventy biznesowe | Dostęp do wiedzy z zakresu facility management | Magazyn dostępny online

    Sprawdź: https://obiekty.org

  • Rexproduct

    Nowoczesna i skuteczna, wielojęzyczna platforma eCommerce dla klienta z branży produkcyjno - handlowej.

    Usługi: WooCommerce | Integracja i optymalizacja | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Produkcja | Handel

    Sprawdź: https://rexproduct.com/

  • Madens

    Sklep internetowy stworzony w oparciu o silnik WooCommerce przeznaczony dla wymagających klientów z branży medycznej

    Usługi: UX Design | UI Design | Optymalizacja i integracja | WooCommerce | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Medycyna | Handel

    Sprawdź: https://madens.pl/

  • Mezomed

    Hurtowa platforma eCommerce zaprojektowana dla klienta z branży health & beauty.

    Usługi: Warsztaty eCommerce | UX/UI Design | Wdrożenie | WooCommerce | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Health | Beauty

    Sprawdź: https://mezomed.pl/

  • UnoEspresso

    Sklep internetowy dla osób, które bez kawy nie wyobrażają sobie dnia. Nowoczesna i efektowna platforma ecommerce Uno Espresso.

    Usługi: Warsztaty eCommerce | UX Deisgn | UI Design | WooCommerce | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Handel detaliczny | Handel hurtowy

    Sprawdź: https://sklep.unoespresso.pl/

  • Babyono

    Nowoczesny, użyteczny sklep internetowy dla klienta w branży wyposażenia dla dzieci i niemowląt.

    Usługi: Warsztaty eCommerce | UX Deisgn | UI Design | WooCommerce | Rozwój i utrzymanie

    Branża: Produkcja | Handel

    Sprawdź: https://www.babyono.com/

Jak będzie wyglądała nasza współpraca?

  1. 01

    Analiza potrzeb

    Krótka rozmowa, podczas której konsultant wybada najważniejsze potrzeby związane z obecną sytuacją w Twoim sklepie internetowym. To na nich skoncentrujemy się prowadząc działania analityczne.

    zamów bezpłatną wycenę
  2. 02

    Audyt użyteczności

    Audyt wykonuje nasz specjalista ds. user experience, który wciela się w użytkownika Twojego sklepu.

    zamów wstępną wycenę
  3. 03

    Optymalizacja konwersji

    Analityk przeprowadza szczegółową analizę konwersji w sklepie internetowym następnie przygotowując wytyczne do wdrożenia celem optymalizacji ścieżki użytkownika w serwisie ecommerce

    rozpocznij projekt
  4. 04

    Raport

    Nasz zespół przygotowuje raport zawierający wytyczne oraz rekomendacje do wdrożenia, które doprowadzą do zwiększenia skuteczności działania sklepu internetowego.

    zaprojektuj swój sklep
  5. 05

    Dalsza współpraca

    Audyt optymalizacji konwersji jest pierwszym krokiem w stronę zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym. Aby uzyskać faktyczne korzyści z przeprowadzonego audytu należy wdrożyć wskazane w raporcie wytyczne. Oczywiście chętnie pomożemy. Możesz liczyć na nasz zespół designerów i programistów, który zajmie się wdrożeniem kompleksowo od a do z.

    rozpocznij współpracę

Wybierz rozwiązanie idealne dla siebie!

Bezpłatny audyt UX Shopify

  • Analiza wstępna za pomocą heurystyk Nielsena
  • Analiza strony głównej oraz karty produktu
  • Podstawowy raport z rekomendacjami w formie nagrania wideo
0,00 PLN netto

Pakiet standard Audyt UX Shopify

  • Analiza wstępna za pomocą heurystyk Nielsena
  • Analiza głównej ścieżki zakupowej użytkownika na desktop oraz mobile
  • Szczegółowa analiza procesu zakupowego
  • Godzinna konsultacja indywidualna z naszym specjalistą UX
  • Szczegółowy raport wraz z rekomendacjami do wdrożenia
4999,00 PLN netto

Pakiet premium Audyt UX Shopify

  • Analiza wstępna za pomocą heurystyk Nielsena
  • Analiza 3 kluczowych ścieżek użytkownika na desktop oraz mobile
  • Szczegółowa analiza procesu zakupowego
  • Analiza ruchu w sklepie internetowym
  • Mapy ciepła (heatmapa) całego procesu zakupowego
  • Nagrania sesji użytkowników procesu zakupowego w sklepie interentowym
  • 3 godziny indywidualnych konsultacji z naszym specjalistą UX
  • Szczegółowy raport wraz z rekomendacjami do wdrożenia
9999,00 PLN netto

Skontaktuj się ze mną!

Krzysztof Stola

CEO

mail: k.stola@blueowl.pl

mobile: +48 690 900 344

Zamów Audyt Shopify

Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania
, ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu do organu nadzorczego. W obu wyżej wymienionych przypadkach, zgoda może być w każdym czasie wycofana, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanych na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może nastąpić przez wysłanie e – maila na adres: j.sledzinski@blueowl.pl. Czas przetwarzania danych osobowych Blue Owl sp. z o.o. będzie przetwarzała Państwa dane osobowe przez czas trwania negocjacji handlowych zmierzających do podpisania umowy (nie dłużej jednak niż przez rok od dnia otrzymania przez Państwa oferty handlowej Spółki), a dalej przez czas wykonania umowy, a także przez czas, w którym Blue Owl sp. z o.o. jest obowiązana do przechowywania dokumentów sprzedaży. Po upływie wskazanych okresów czasu, Państwa dane zostaną przez Blue Owl sp. z o.o. zanonimizowane i będą przechowywane (przetwarzane) wyłącznie do celów statystycznych. Dane Administratora danych osobowych i Inspektora Ochrony Danych Administratorem danych osobowych jest Blue Owl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wiosennej 19, 60 – 592 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sad Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000368409, NIP: 781-185-74-36, Regon: 301579524. Administrator danych osobowych ustanowił Inspektora Ochrony Danych, który jest dostępny pod numerem telefonu: + 48 602 575 939 i adresem e-mail: j.sledzinski@blueowl.pl.
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka Prywatności i Warunki Serwisu obowiązują.