Bezpłatny audyt UX sklepu internetowego

Skorzystaj z bezpłatnego audytu UX i poznaj najlepszą drogę do zwiększenia konwersji w Twoim sklepie internetowym. Wykorzystaj potencjał swojego sklepu internetowego i zwiększaj zyski dzięki wartości jaką niesie za sobą pozytywne User Experience.

Marki, które skorzystały z naszego wsparcia

  • Sklep porcelana
  • Kinderkraft
  • Poznan
  • Babyono
  • Uno Espresso
  • PSI
  • Rexproduct

Co zawiera bezpłatny audyt UX?

Bezpłatny audyt UX jest to raport w formie nagrania wideo (ok. 1h) przygotowany przez specjalistę UX/UI z zespołu Blue Owl. Na raport składają się następujące elementy:

  • Przejście przez główną ścieżkę zakupową klienta
  • Analiza serwisu eCommerce w wersji mobile oraz desktop
  • Audyt strony głównej i karty produktu sklepu internetowego
  • Analiza procesu checkout (koszyk+ kasa) sklepu internetowego
  • Audyt design system sklepu internetowego
  • Analiza wydajności serwisu eCommerce pod kątem Core Web Vitals
  • Przygotowanie propozycji zmian celem zwiększenia konwersji

Jakie korzyści dostarczy audyt UX?

Głównym celem audytu UX sklepu internetowego jest dogłębna analiza serwisu eCommerce pod kątem poprawy konwersji i skuteczności działania portalu. Do głównych korzyści audytu UX zaliczyć należy:

  • Wypunktowanie krytycznych błędów serwisu eCommerce
  • Przygotowanie listy niezbędnych zmian w sklepie internetowym
  • Raport oraz wnioski dotyczące wydajności serwisu eCommerce
  • Rekomendacje bazujące na wiedzy eksperckiej
  • Raport w przystępnej i łatwej do przyswojenia formie

Chcesz wiedzieć więcej? Umów się na bezpłatną konsultację z naszym ekspertem.

Umów się na bezpłatną konsultację!

Skorzystaj z formularza lub umów się bezpośrednio

Kontakt bezpośredni

Jędrzej Tecław

Head of Business Development

mail: j.teclaw@blueowl.pl

tel: +48 502 372 946

skype: blueowlagency

Zamów bezpłatny audyt UX

Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania
, ich usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, ich przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu do organu nadzorczego. W obu wyżej wymienionych przypadkach, zgoda może być w każdym czasie wycofana, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanych na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może nastąpić przez wysłanie e – maila na adres: j.sledzinski@blueowl.pl. Czas przetwarzania danych osobowych Blue Owl sp. z o.o. będzie przetwarzała Państwa dane osobowe przez czas trwania negocjacji handlowych zmierzających do podpisania umowy (nie dłużej jednak niż przez rok od dnia otrzymania przez Państwa oferty handlowej Spółki), a dalej przez czas wykonania umowy, a także przez czas, w którym Blue Owl sp. z o.o. jest obowiązana do przechowywania dokumentów sprzedaży. Po upływie wskazanych okresów czasu, Państwa dane zostaną przez Blue Owl sp. z o.o. zanonimizowane i będą przechowywane (przetwarzane) wyłącznie do celów statystycznych. Dane Administratora danych osobowych i Inspektora Ochrony Danych Administratorem danych osobowych jest Blue Owl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wiosennej 19, 60 – 592 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sad Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000368409, NIP: 781-185-74-36, Regon: 301579524. Administrator danych osobowych ustanowił Inspektora Ochrony Danych, który jest dostępny pod numerem telefonu: + 48 602 575 939 i adresem e-mail: j.sledzinski@blueowl.pl.
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka Prywatności i Warunki Serwisu obowiązują.

Szukasz partnera do współpracy?

Skontaktuj się z nami, wspólnie możemy osiągnąć sukces!

skontaktuj się z nami