ECOMMERCE SUCCESS MANAGER
8000 - 10000Wymagania
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku managerskim w biznesie eCommerce lub agencji pracującej dla eCommerce (eCommerce Manager, Customers Success Manager)
- doświadczenie w pracy z platformami eCommerce (mile widziane doświadczenie w pracy z platformą Shopify)
- doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi marketing automation
- umiejętność analizy danych oraz posługiwania się takimi narzędziami, jak Google Analytics, Hotjar, Clarity
- wysokie umiejętności w zakresie optymalizacji kluczowych KPI biznesu eCommerce (AOV, LTV, CR, Performance)
- dobra znajomość zagadnień związanych z Customer / User Experience
- dobra znajomość zagadnień związanych z optymalizacją konwersji (CRO)
- dobra znajomość oraz umiejętność wyboru i zastosowania systemów wspierających eCommerce (ERP, WMS, PIM)
- znajomość GTM w stopniu podstawowym
- znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2/C1
Mile widziane
- doświadczenie w pracy i znajomość środowiska Shopify
- podstawowa znajomość HTML oraz CSS
- znajomość i umiejętność posługiwania się Figma
- znajomość platformy marketing automation Klavyio
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów
- znajomość brand marketingu
Twoje obowiązki
- rozwiązywanie problemów biznesowych właścicieli firm eCommerce z segmentu DTC
- obsługa klientów biznesowych (ok. 4-5 projektów jednocześnie)
- wsparcie klientów w konfiguracji, optymalizacji i rozwoju sklepów internetowych w oparciu o środowisko Shopify
- prowadzenie warsztatów discovery oraz koordynacja działań związanych z wdrożeniem platformy eCommerce (w tym migracją pomiędzy platformami)
- aktywne wsparcie klienta i doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich rozwiązań technologicznych
- koordynowanie działań zespołu wdrożeniowego nadzór nad pracą programistów, grafików, specjalistów od marketing automation
- wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania oraz zwiększania efektywności działań eCommerce
- opracowanie planów rozwoju serwisu eCommerce oraz raportowanie z działań dla klientów (w tym prowadzenie cyklicznych spotkań z klientami)
- współpraca z dostawcami usług trzecich (agencje marketingowe, prawnicy, dostawcy aplikacji)
- opracowanie oraz realizacja działań związanych z optymalizacją konwersji sklepu internetowego
Co oferujemy
- elastyczne godziny pracy
- Praca w 100% zdalnie
- okresowe szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- luźną i przyjazną atmosferę pracy
- ambitne projekty krajowe i zagraniczne
- okresowe spotkania integracyjne
- 20 dni urlopu w ramach umowy
- naukę języka angielskiego w ramach pakietu firmowego
Aplikuj na stanowisko eCommerce Success Manager
Napisz do nas i zostaw CV a odezwiemy się do Ciebie!