Mam Okres

Zaprojektowany z myślą o kobietach. Unikalny, funkcjonalny, piękny sklep internetowy na silniku WooCommerce dla marki Mam Okres.

Usługi: UX/UI Design | Wdrożenie WooCommerce | Rozwój i utrzymanie | Integracja i optymalizacja

Branża: Handel detaliczny

Sprawdź: https://mamokres.pl/

Potrzeby biznesowe

Sklep internetowy marki Mam Okres, to serwis stworzony z myślą o wymagających kobietach. Wdrożenie portalu eCommerce dla tak wymagającej grupy uczestników wymagało od nas wielu działań między innymi:

  • przeprowadzenia warsztatów eCommerce;
  • przygotowania pełnej architektury informacji sklepu internetowego;
  • stworzenia projektów UX/UI serwisu eCommerce;
  • wdrożenie przygotowanych projektów graficznych na platformie eCommerce WooCommerce;
  • instalacji kluczowych modułów sklepu internetowego;
  • utrzymanie i rozwój projektu po jego zakończeniu.

Najważniejszym wyzwaniem, jakie stanęło przed zespołem Blue Owl w projekcie, było stworzenie unikalnego doświadczenia klienta w obszarze eCommerce.

Główny cel projektu

Kluczowym celem projektu sklepu internetowego dla marki Mam Okres było zbudowanie unikalnego doświadczenia użytkownika w ścieżce zakupowej (customer journey).

Wyzwania

Podczas projektowania sklepu internetowego dla marki Mam Okres, zespół projektowy napotkał wiele wyzwań związanych z przygotowaniem serwisu eCommerce na najwyższym poziomie:

  • dokładna analiza grupy docelowych użytkowników;
  • analiza benchmarkingowa konkurencji;
  • przygotowanie pełnej architektury informacji serwisu eCommerce;
  • stworzenie indywidualnych projektów UX/UI sklepu internetowego;
  • wdrożenie całości projektów graficznych na dedykowanym szablonie w oparciu o WordPress WooCommerce;
  • implementacja modułów sklepu internetowego.

Ostatecznym efektem pracy zespołu Blue Owl było powstanie unikalnego, nowoczesnego, spełniającego potrzeby grupy docelowych użytkowników serwisu eCommerce na silniku WooCommerce.

Opis projektu

Proces tworzenia sklepu internetowego dla marki Mam Okres rozpoczął się od zdefiniowania potrzeb grupy docelowej marki. Z uwagi na stosunkowo nowy obszar działania marki na rynku, potrzeby docelowej grupy klientów były niejasne. Dokłada analiza persony użytkownika sklepu internetowego przybliżyła zespół projektowy do przygotowania kluczowych wymagań związanych z tworzoną platformą eCommerce.

Kolejnym krokiem była dokładna analiza benchamrkingowa, która została skoncentrowana na przebadaniu rozwiązań konkurencyjnych oraz poszukiwaniu wartościowych benchmarków, które mogły wytworzyć istotną wartość dodaną dla marki. Ostatnim krokiem procesu badawczo - rozwojowego było stworzenie Mapy Ścieżki Klienta (Customer Journey Map), która przedstawiała schemat budowania doświadczeń użytkownika w kontakcie z marką Mam Okres, na każdym etapie procesu decyzyjnego. 

Dzięki przeprowadzonym warsztatom eCommerce zespół projektowy przygotował pełną architekturę informacji sklepu internetowego, a także spis wymagań wizualnych i funkcjonalnych. Na podstawie przygotowanych dokumentów oraz wiedzy zgromadzonej w trakcie warsztatów eCommerce powstał w pełni dedykowany projekt graficzny sklepu internetowego zarówno od strony warstwy użytecznej (UX), jak również wizualnej (UI), która dodatkowo została wyposażona w kompletny design system dla całości serwisu eCommerce.

Ostatnim etapem pracy było wdrożenie zaprojektowanych makiet UX oraz UI na otwartej platformie sklepu internetowego (open source) WordPress WooCommerce. Podczas wdrożenia serwisu eCommerce, prócz warstwy wizualnej odpowiadającej wymaganiom związanym z dedykowanym projektem graficznym, została także zaimplementowana warstwa funkcjonalna. Sklep internetowy został spięty z kluczowymi modułami płatności, wysyłek oraz obsługi marketingowej. Całość ostatecznie została zaimlementowana na serwerze produkcyjnym klienta.

Rozwiązanie

Do najistotniejszych elementów, które przyczyniły się do powstania ostatecznego kształtu platformy eCommerce dla marki Mam Okres zaliczyć należy:

  • wiedza i insigthy płynące z warsztatów eCommerce;
  • stworzenie indywidualnych makiet UX serwisu eCommerce;
  • przygotowanie kompletnego design system dla całej platformy sklepowej;
  • stworzenie dedykowanych projektów graficznych (UI);
  • implementację całości na platformie WordPress WooCommerce;
  • optymalizację prędkości ładowania sklepu internetowego.

Przeprowadzenie odpowiednio przygotowanego procesu projektowego pozwoliło w ostateczności na stworzenie w pełni dedykowanego, unikalnego sklepu internetowego skoncentrowanego na potrzebach klientów marki.

Wykorzystane technologie

Podobne projekty

  • Mam Okres

    Zaprojektowany z myślą o kobietach, sklep internetowy dla marki Mam Okres. Unikalny, niepowtarzalny design i przystępna forma serwisu eCommerce

    dowiedz się więcej
  • Wielcy Malcy

    Sklep internetowy dla marki Wielcy Malcy. Nowoczesny sklep internetowy na platformie WordPress WooCommerce dla klienta z branży dziecięcej.

    dowiedz się więcej
  • Sklep Sówka

    Nowoczesny sklep internetowy odzieżą dla dzieci na silniku PrestaShop. Ponadczasowy design i użyteczność.

    dowiedz się więcej
  • Porcelanaonline.pl

    Autoryzowany sklep Rosenthal z markową porcelaną. Nowoczesny i ponadczasowy serwis eCommerce dla klienta ceniącego jakość i design.

    dowiedz się więcej
  • Inmondo

    Sklep internetowy marki meblowej skierowanej do najmłodszych. Efektowny serwis ecommerce zbudowany na silniku WordPress WooCommerce.

    dowiedz się więcej
  • Obiekty

    Sklep internetowy z magazynem biznesowym i eventami branżowymi. Nowoczesna platforma eCommerce która umożliwia dostęp do wyszukanych treści i wiedzy!

    dowiedz się więcej
  • Ubierzswojeściany.pl

    Sklep internetowy z designerskimi tapetami, plakatami i obrazami. Stylowa platforma eCommerce stworzona dla domu i wnętrz.

    dowiedz się więcej
  • Rexproduct

    Sklep internetowy z artykułami dla zwierząt domowych. Nowoczesna i skuteczna, wielojęzyczna platforma eCommerce.

    dowiedz się więcej
  • Madens

    Sklep internetowy na platformie WooCommerce przeznaczony dla branży medycznej.

    dowiedz się więcej
  • Mezomed

    Platforma eCommerce dla klientów B2B w branży health & beauty.

    dowiedz się więcej
  • Inmondo

    Sklep internetowy na platformie WooCommerce dla dystrybutora kawy, herbaty oraz sprzętu, marki Uno Espresso.

    dowiedz się więcej
  • Babyono

    Nowoczesny, użyteczny sklep internetowy na platformie WooCommerce dla klienta w branży wyposażenia dla dzieci i niemowląt.

    dowiedz się więcej

Stwórz serwis eCommerce

skorzystaj z naszego doświadczenia, napisz już dziś!

zamów bezpłatną wycenę